Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 11 september 2009

Kebab?

Det här händer ju inte Malin Blom på långa vägar! Igår var jag på anställningsintervju, skulle åka hem och fundera några dagar. Egentligen behövde jag inte fundera något alls, ringde idag för att jag ville visa att jag verkligen är intresserad, men då tryckte hon upptaget, neeej tänkte jag. Hon ringde upp senare men då låg jag o sov :S Ringde nyss och sa att jag fortfarande var super intresserad av jobbet, och hon sa att dom ville ha mig!! Aaaa jag är så glad, jag ska äntligen få en fast anställning. Finns inga ord för sakeroting som händer just nu, allt går ju precis så bra som de kan gå överhuvudtaget. :D





Gud där uppe måste ha förstått att det är min tur att må bra nu efter all skit, :P


Ikväll blir det att fixa till här hemma, imorgon ska Fredrik hjälpa mig med soffan sen är allt på plats. Hoppas på en utgång imorgon, detta måste fiiiiiiiiiras!Denna donnan kommer till stan, och vi ska ha underbart trevligt!

1 kommentar: