Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 13 september 2009

Sprucken Zingo

= blod! Hämtade upp Karin igår när hon anlänt till Östersund. Åkte hem till mig, började dricka, fixa oss och planerade inför våran road trip som vi ska göra neröver landet framöver. Kommer bli knon roligt med en galning som henne:P Efter lite prat så tog vi taxi till Danne, men vi hade lika gärna kunnat gå för att det visade sig ligga max 5 minuter härifrån. Inte lätt när man är ny i ett område:S Där var även Sandra, Lisa och Jocke, vi hade det mycket trevligt, skratta så tårarna rann när Sandra berättade om allt tok som Karin gjort. Ligga under granen vid rådhuset mitt i vintern kl 02.00 på vintern, är det ovanligt, gör inte alla så ? ;)

Sedan bar det av till krogen, G3 mycket folk, dock minns jag inte mycket av kvällen :p Men jag och Karin skulle beställa så säger det bara PANG, tittar på Karin och det bara forsar blod. Vakten kommer och för in oss i receptionen på hotellet. Receptionisten får sig många skratt iallafall, sen lappade ihop Karin. Tusan att inte jag har kabeln till kameran så skulle ni få er ett gott skratt ni med:) Träffade henne inte mer förens vid slutet av kvällen, då står hon och pratar med någon karl och berättar att det var någon sopa som lappat ihop hennes näsa. Frågade lite dumt om hon inte minns vilken sopa det var som lappat ihop henne? Nä, säger hon, bara en sopa! Hahaha hej, det är jag som är sopan!, säger jag. Blev ett till härligt skratt.

Därefter begav jag mig hemmåt efter att blivit förföljd av ett psyko som ansåg att jag var mycket attraherad av honom och att han kunde se det i mina ögon? Spelade ingen roll var jag gick så var det förbaskade aset där! Att sådana människor ska få förstöra ens kväll´, blä!

Men innan det så var min kväll förbaskat trevlig. Idag har jag befunnit mig i min säng, tittat på film, spelat poker, lyssnat på musik, underbar söndag helt enkelt! :)

Ååååå mitt liv är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar