Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 14 september 2009

Väggar?

Jag har så många väggar att fylla med saker så jag vet inte vart jag ska börja.


Mina tavlor som jag har räcker inte till, de är för få. Efter att ha flyttat sju gånger på två år så inser jag hur fruktansvärt dyyyyrt det är varje gång. Hur mycket har jag inte kastat varje gång jag flyttat, eller inte orkat ta med? Många tusen åt skogen.. Jaja, dollar store här kommer jag! ;)





Min bil är tydligen inte lagad ännu, innan lunch, de har en halv timma på sig. Hoppas det var något stooort fel på den så att bilfirman får betala ett stort mumsigt belopp ;)

Stugan till Vemdalen är bokad! Laddad som bara den!

För vi är pirater vi, för vi är pirater vi, för röva och festa det är ju de

bästa för vi är pirater vi;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar