Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 18 november 2009






Blev iallafall middag på olearys idag med dessa två vackra donnor. Tyvärr fick jag så ont i magen så att jag fick allt ta och ringa min privata läkare.
Troligtvis så trodde han att det var magkatarr eller IBS eller något. Jag tror mest på magkatarr och ska gå på apoteket imorogn för att hämta ut lite knark, så hoppas jag att det blir bättre!
Denna gråhåriga mannen pratade hela tiden om hur vanligt det var med tjejer som snusade i Östersund. På den tiden som Östersund var militärstad så snusade alla tjejer, och han reagerade speciellt på Karin eftersom hon hade snus. Sen så upprepade han dessa meningar ungefär 1000 ggr så jag skrattade ihjäl mig.. Det slutade med att han nästan satt i Marias knä, och jag tror hans vän skämdes lite så han tog sig en sväng i baren. :P
Efter dessa gubbar så mötte vi två amerikanska killar, Karin berättade då världens historia på väldigt bra och förståerlig engelska om att hon var:
- The youngest doctor in the world, and I have a important sergury tomorrow.
- Yeeh, and you are drunk now..?
- Yes, and Malin is a nurse.
Sen förklarade hon hur doktorer stod över sjuksköterskorna. Att hon absolut inte kunde hälsa på mig på arbetet eftersom att då skulle de andra doktorerna se ner på henne.
Nä, nu är jag helt slut mina vänner.. Dags att låta ögonen vila. Ser fram emot morgon dagen. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar