Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 9 november 2009

Jag gillar stjärten



The Big day!
Karin och jag kunde inte vara själva igår så hon fick minsann bli min nya roomie för ett par dagar. Det gäller att vi håller ihop nu när vi gått in i våran träningsperiod.
Var meningen att vi skulle kliva upp vid 9.00 idag, men våra kroppar behövde mer sömn så vi sov tills klockan 10.00. På med kläderna och ut, för här skulle minsann dubbelhakorna bort. (jag syftar framförallt på min dubbelhaka)! Karin har nog inte någon. En timmas promenad och magen började kurra rejält. Sen blev det hotellfrukost serverat på silverfat..

Ett besök har gjorts på Golds idag, träningen för fulla muggar, VI SKA BLI FIT!
Det ser jag fram emot någonting fruktansvärt.. Ska bli roligt att få se resultatet som förhoppningsvis kommer.

Ikväll låter det som om det blir bio, MYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar