Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 12 november 2009

Trubbel

Middagen igår var lyckad!

Sena kvällen spenderade jag o Karin svullandes vid mitt köksbord. Vi skrattade som vanligt och gick sedan och la oss. Vaggades till sömns av min granne underifrån, hans snarkningar börjar nästan låta som fina melodier. Ibland går de upp och blir höga, ibland låter det nästan som om han viskar när han snarkar.. Det är vackert!

Fick ett av de största skrattanfall när Karin pratade med Mr K, så sjukt roligt, jag skrattade så att magen veck sig in o ut, och jag trodde nästan att jag skulle kunna se magrutorna som börjar att ta sin form, lååångt lååångt där inne som Hampus skulle säga.

Han sa vid ett tillfälle när han var liten när han och mamma hade ett samtal om magrutor.
Mamma sa att hon också minsann hade magrutor. Hampus svar blev;
- Ja, mamma någonstans låååångt lååångt därinne så finns dom!

Haha!

Nu har jag och Karin vaknat till, vi har ätit frukost, och laddar inför träningspasset.
Sedan ska jag packa min kappsäck och bege mig upp över landet för fyra dagars arbete.
Kommer blir lite tråkigt att inte ha Karin vid sin sida eftersom denna vecka har varit helt toppen med så mycket skratt och humoristiska skämt om gammgubban, gammsnusen, ekontakt, facebook, vemdalen o läkarna.

Ett skratt förlänger livet säger dom?
Jag ser fram emot att aldrig dö.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar