Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 30 december 2009



Nyår är planerad såhär i sista minuten. Karin och jag har varit väldigt irriterade idag, men så är det när man tar saker för givet eller när man inte hör av sig i tid och det blir missuppfattningar!

Men nu till sist så har vi fått tag på biljetter till dippan i Åre! Vilket kommer att bli fantastikst trevligt, ska bli roligt att få klä upp sig till tänderna!










Så nu är nyårsmiddagen inhandlad, förrätt, varmrätt och efterrätt! Jag kommer att stå vid spisen eftersom de andra kommer att hinka i sig vin. :P

Själv måste jag vara ordentlig eftersom jag ska börja arbeta på fredagkväll. Börja dock 21.00 men ska köra 25 mil, så bäst att hålla sig i skinnet, (om det nu går med dessa donnor :P)



Nu ska jag gå ner i tvättstugan och ta reda på sista tvätten, testa nyårsoutfiten, sen blir det lite poker och efter det en god natts sömn!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar