Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 10 december 2009

Vinterns första..

I förrgår så styrde vi kosan emot Strömsund och dunderhallen. Var lite nyfiken på hur grabbarna hade utvecklats de senaste åren då man inte kunnat se på dem när dom spelar.
Måste säga att det var väldigt roligt att se dom igen. Brunflo vann med 7-1, grattis till dom. Och mycket välförtjänt också när de spelade i strömsunds zon näst intill i 60 minuter.

Erik, (målvakten), har inte spelat ishockey på två år tror jag det var, och blev blixt inkallad i förra veckan. Han gjorde det väldigt bra och hade blivit utsedd till matchens lirare sist.
Riktiga Hoting tag! ;)


Idag har det inte blivit allt för många knop för mig, är helt slut. Det måste vara luften här inne som gör mig dåsig. Men om någon timme så ska jag, mamma och Josefina åka till Dorotea och se på lucia kröningen. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar