Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 26 januari 2010

Är jag sinnessjuk?

Vid nio tiden idag vaknade jag av att det som kackade på sovrumsdörren, jag satte mig upp i sängen och såg hur handtaget gick ner och dörren öppnade sig ca: 10 cm.
Inte en enda människa kom in i rummet?! Jag satt kvar i nån hundradels sekund för att försöka höra om Karin var kvar eller om hon hade gått, jag hörde inget. Jag blev rätt kondunderad om vad som hände?!

Tillslut var jag tvungen att säga - Kaarin!?

Hon svarade, phuu tänkte jag, hon kom in i sovrummet och sa att hon hade blivit rädd. Ja du, det är ingenting emot för vad jag är sa ja. Sen frågade jag henne om hon öppnat dörren till sovrummet nyss, men det hade hon inte gjort. Jag frågade henne säkert 5 ggr om hon var säker på det, och det var hon!

Karin hade stått inne på toaletten ganska sålänge och detta hade utspelat sig under max 1 minut!
Tanken slog mig att jag skulle fota för att se om det fanns Orber i rummet.
Orber är en form av energier som kan komma ifrån andar.
Det som är så sjukt att det fanns orber just efter att dörren hade öppnat sig, ja jag vet inte riktigt vad jag ska tro, var det en dröm, är jag sinnesförvirrad, eller var det ett spöke?? Eller var det så att det var Karin som öppnade dörren?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar