Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 18 januari 2010

Home sweet Home

Karin mötte mig i trappuppgången när jag kom hem igår kväll, har längtat efter henne precis som hon skulle vara min pojkvän ;) :P
Vi hämtade upp Maria och tog oss en koll på den omdiskuterade branden nere på stan. Har snart brunnit i ett dygn och jag undrar om dom kommer kunna släcka den ?

Näe vi kom tillbaka så hade tydligen Karin och Sandra köpt pärlor och gjort pärlhalsband några dagar tidigare. Dömde väl ut dem ett tag för att vara barnsliga, och gissa vem som tyckte det var roligast? ;)

Vid tio tiden imorse så dök denna donnan upp, vi hade våran efterlängtade frukostdate! Tack för en trevlig start på dagen, var så roligt att få träffa dig igen :)



Sen till någonting äckligt, hur kan man döpa bröd till frökusar? Såklart var jag ju ändå tvungen att köpa brödet, bara för att liksom ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar