Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 23 januari 2010

Natten som gick!

Vid sju tiden igår så hade vi fått i oss några glas vin, gjort oss fina och var redo för en liten förfest hos Marika! Så vi vandrade ner till henne!
Väl där så möttes vi av ett helt gäng med glada och trevliga damer + Stefan såklart ;)



Karin


Stefan

Marika o Carro
Karin, Maria o Jag

Efter förfesten så begav vi oss till G3 och mötte upp Erik o brorsan som åkt ända ifrån Hoting för att få festa med mig, såklart! :P
Nä, dom var ju heeelt seriöst galna, dansade som aldrig förr och gjorde massa konstiga rörelser så att ja, hela plaza tittade ut dom! Så skönt med dessa grabbar, för dom bryr sig verkligen inte om någonting, dom är där för att festa och jag måste bara säga att dom FESTAR verkligen!
Kul att ni kom :D

Efter Plaza så hoppade vi in i en bil och åkte på efterfest, med varmamackor och bannaner. Helt klockren avslutning på en klockren kväll med myket dansande och mycket skratt!
Får ju för all del inte glömma att vi (jag o Karin), skämmde ut oss igen!
På gymmet finns det en man som alltid skrattar, och det smittar verkligen av sig. Kan inte koncenterar mig på övningar när han skrattar för att man börjar skratta själv! Han jobbar som vakt och vilka personer tar inte och säger det till honom "- Hej skrattvakt!" Och drar en hel föreläsning om varför vi kallar honom för skrattvakt! Haha, att vi aldrig kan bete oss som vuxna människor!

Avslutar med denna bild på Karin, som kan summera kvällen ganska bra! :D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar