Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 22 januari 2010

Var tar ni av er skorna?

Igår när jag kom till Karin så möttes jag av en märklig syn, en rolig syn ska jag väl egentligen säga:P Jag sätter mig i soffan under tiden som hon stökar på och packar. Sen börjar jag titta på golvet och fastnar vid skorna. Ett par ligger i köket?!, Ett annat par ute i hennes rum! Haha, jag dog av skratt, vet ni?
I hallen så hittar man dessa kläder, haha! Det ser ut som om någon bara har tappat skorna, tappat kläderna på helt fel stället. Jag brukar ta av mig skorna i hallen och kläderna i rummet. Men vad vet jag vad denna kvinna inte lyckas med ;)

Sen fick jag inte ta kort på hennes (disk!), Men jag tog iallafall kort på hennes enda disk som var ren! Hahah!
Sen tycker jag lite synd om henne eftersom hennes hyresvärd inte har fixat Karins element ännu. Hon har 15 grader i lägenheten och det är svinkallt!
Hål i elementet, därav bunken under!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar