Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 27 februari 2010

Härliga gamlingar!

Jag är fortfarande trött, less och inte alls på humör, men jag måste hålla mitt humör uppe när jag arbetar. Professionell, glad, + massa positiv energi.
Jag går in till en liten gube som jag vet kan vända min dag på 2 sekunder..

-Hej älskling!

Han tittar på mig med sina ögon, ett glatt leende, samtidigt som han sträcker ut sina armar.
Det går en stund, han säger;

- Vad fin du är, otroligt fin!

När han sitter i stolen frågar han om jag har läderbyxor på mig.?
Nej jag berättar att det kallas leggings och ser ut som läder.

-Dom följer dina ben väldigt bra.

-Du har väldigt sexiga ben!

TACK, du gjorde min dag igen.
Nu är jag glad, och skrattar innombords över så härliga uttryck av en 80 plussare ;)

2 kommentarer:

  1. Haha han är mysig vår lille gubbe.. Finns bara en på Ingels som kan komma med sådan kommentarer.. Hoppas det går bra i helgen.. Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Haha ja han är fantastisk! Det har gått bra, trevligt med många roliga samtal. Vi ses! Kram

    SvaraRadera