Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 11 februari 2010

Miss Sweden 2010

Igår vid 15.00 tiden så åkte jag, Karin och Maria ner till Sundsvall för att delta i Miss Sweden 2010. Med ett spontant ja till att delta så hade jag inga speciella förväntningar inför kvällen eftersom vi inte visste så mycket om vad som skulle hända. Tänkte att jag tog det för vad det var och skulle bara ge gärnet!

När vi väl kom till MementoPalace (21.30) så fick vi hälsa på arrangörerna. Gick igenom lite om vad som skulle hända under kvällen. En liten intervju för att höra vad vi sysslade med, jobb/fritid osv.

Sen var det dags att öva in Koreografin, inte alls svårt utan bara hur roligt som helst!
Först skulle vi gå två och två, sen en o en, sen en lineup på slutet.

Minns ingenting av själva showen, vilken adrenalinkick måste jag säga. Men jag kände verkligen att jag gav gärnet och ville bara upp på scenen igen!
Vi var sex tjejer som tävlade, tre stycken gick vidare, tyvärr var inte jag en av dem. Men gratulerar MARIA som gick vidare. Så himla kul, och jag hoppas du sopar banan med alla de övriga som är med i Sundsvalls Finalen som äger rum nu på Onsdag!

Tycker vi gjorde en fantastisk show och jag är mycket stolt över mig själv att jag ställde upp utan att ens vara nervös. En erfarenhet rikare och självförtoendet har fått sig en kick ;)

Klockan 00.45 var det hela över och vi bégav oss hem till Östersund igen.
Trötta, ont i fötterna, somnade jag ändå med ett leende på läpparna efter kvällens äventyr!

Bilder kommer senare när Maria Skickat dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar