Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 24 februari 2010

Mys inplanerat

Oj vilka planer jag har satt upp för mig själv nu när jag ska till Östersund på Tisdag eftermiddag.

  • Ska träffa Maria för att spinna vidare på hennes ur smarta företagside, som verkligen kommer att bli en fullträff bara människorna i Jämtland vill öppna plånboken och betala för sig lite ;)

  • På onsdagmorgon klockan 07.00 ska jag lämna in bilen för att byta spindelled, plus att jag ska fixa till värmen som inte har fungerat på (hela) vintern!

  • Eftermiddag/kvällen ska spenderas med goda vänner på Relaxen, Storsjöbadet. Va ett bra tag sedan jag var det, men är ju så otroligt avkopplande och skönt.

  • Torsdag eftermiddag/kväll ska också spenderas i godavänners lag, med God mat och vin + massa, massa, massa MYS och skvaller ;)

Tusan vilken bra dag detta varit, kommer inte ens vara i närheten av att vara arbetslös inom de närmaste 8 månaderna iallfall. Känns så jäkla bra så det är inte klokt!

Har gått och varit nervös över detta nu i evigheter, skulle lyssnat på mamma i från första stund när hon sa att de skulle ordna sig. Jag vet att ALLT alltid ordna sig, men jag kan inte stänga av och "inte" oroa mig, försöka ha en back up plan osv osv..

Men nu är allt så bra som det kan bli igen! SKÖÖÖÖÖÖÖNT!

Ha en sååååå UNDERBAR KVÄLL mina vänner, för det ska jag verkligen ha!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar