Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 16 februari 2010

Sa någon att det var fettisdag idag?

Blev inget arbete idag, jag som hade längtat efter att få vara på dagis! Men kylan sätter stopp för det, över 20 minus grader här idag. När ska denna kyla bara försvinna? Jag vill ha sol och värme, vårsolen är absolut det bästa som finns : )

Gick upp och åt frukost framför Vakna med The Voice, haha höll verkligen på dö av skratt när den där mannen med semlor kom in. Varför blev inte jag bjuden till fashion week?? Haha!
Alla som såg borde ha skrattat, det var väldigt kul och en bra start på min dag.

Nu när det inte blev något arbete så ska jag ligga i sängen hela dagen och bara myyysa!
Någon som kan ge ett förslag på en bra film?
Ha en underbar dag så länge mina vänner!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar