Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 18 februari 2010

Skidskytte

Phu, äntligen får jag sätta mig i fotöljen slappna av och titta på skidskyttet. Ja, sen har jag min kära far som sitter och svär vid sidan av när Olofsson och Jonsson bommar. Hans kommentar blir, - Skjut med hagelgevär så kanske ni träffar!Kom precis hem ifrån gymmet, jag väntar vecka efter vecka att det ska bli några resultat. Som det verkar så kommer det inga muskler överhuvudtaget :P

För det tredje så tror jag att jag är helt sönder stressad inombords, även fast jag inte känner mig speciellt stressad. Eller ibland kommer jag väl på mig själv med att gå istället för att springa. Men det som är värst är att jag JÄMT är trött även fast jag vilar/sover bra. Förkylningen vill aldrig ge med sig, och mitt huvud känns som om jag fått något virus på. Är ju helt förvirrad och kommer knappt ihåg vad jag heter längre.. Usch, det är jobbigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar