Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 15 februari 2010

Skidturen

Jag klev upp vid 13.30 idag, någotsånär utvilad.. Fick panik när jag såg hur solen sken in genom fönstret, var bara tvungen att klä på mig skidkläderna. Åkte upp på skidspåret, letade skidorna i en halvtimma, sen var det bara att ge sig ut i spåret. Jag kan lätt säga att jag höll på att avlida när jag kom i mål. Med ett förbaskat tryck över bröstet, alltså det gjorde så ont så det går inte att beskriva. Satt i säkert 30 minuter efter att jag kommit hem. Otränad??

Eller så var det helt enkelt för kallt, och min förkylning gjorde sig påminnd!
Kanske ska ta o varva ner? Det går inte..

Nu går jag på gymmet i ren protest emot min kropp..
Jag vet, jag är inte smart alla dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar