Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 21 februari 2010

Skrattvakten!

Ååå jag är så himla party sugen så det finns inte! Drömde inatt att vi festade och dansade loss utav bara den, vaknade av att samtal ifrån Karin vi 02.00 tiden. Hörde bara en massa liv i bakgrunden, ingen som ville prata! Sen hörde jag ett igenkännande skratt, det var SKRATTVAKTEN! Så himla glad jag blev, så han och jag pratade lite, somnade senare med ett leende på läpparna.
Jag är en väldigt glad tjej idag, som längtar oerhört efter sitt hem o sina vänner i Östersund!
Vill hem, hem, hem, hem, NU!

Ska ta och arbeta på som tusan idag, så att dagen går snabbt. Sen är det bara två veckors arbete kvar, efter det får jag äntligen åka hem till Tallåsvägen.

Nu ska jag nog ringa Karin och fråga lite om skrattvakten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar