Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 17 februari 2010

Träningsvärk

Ja, man kan lugnt säga att Fredriks övningar som han lärde mig o Karin gör susen. Har fruktansvärd träningsvärk i rygg o biceps idag, det gillar vi!

Igår var vi bjudna på middag hos morfar o mormor, det bjöds på kams.

Jag är inte stormförtjust i det, o mormor hade glömt bort det. Såklart så äter jag ändå, första halvan gick bra, men inte den sista, åt o såg glad ut ändå. Jag förstår inte hur människor kan tycka att det är gott?! En stor klump av kornmjöl o potatis, rakt ner i magen, inte undra på att man får ont! Men trevligt var det iallafall och det är huvudsaken :)

Nu har jag precis gjort mig iordning för en hel dag på jobbet. Först blir det dagis, med lite bus och på eftermiddagen är det avlastning så jag undrar vad vi ska hitta på då? :)
På återseende snyggingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar