Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 12 februari 2010

Vad gör dom?


"Jag tror att dom ligger med varandra i våningen nedanför,
Det låter så äckligt, det låter så högt!"


Eller kanske var det bara en gubbe som snarkar otroligt och ovanligt högt?!
Jag funderar på hur hans fru överhuvdtaget kan sova om nätterna.


Minns att min pappa fick en tavla av en vän för längesedan.
På tavlan stod det;


"Att sova brevid en fru som snarkar
Är som att sova under konstant åskväder"


Å nog tusan är det så sant som det är skrivet..
Jag kan inte sova när han snarkar och jag blir så irriterad på att de gjorde golven så tunna för i tiden?!!


Men jag tror att det är dags att blunda nu, jag och Karin kan inte sova.
Jag tror vi har blivit riktiga datanördar!


Hoppas ni andra sover gott...

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar