Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 18 mars 2010

Fun..

Ett gäng män planerar inför en skoterresa.
Två dagar innan resan säger Jannes fru ifrån och talar om att han inte får åka.
Jannes vänner blir irriterade, men vad kan de göra?
Två dagar senare anländer kompisarna till stugan och ser att Janne redan har checkat in.
Redan hunnit med och provköra, är också inne på tredje ölen.

- Vad i helvete säger kompisarna!! Hur länge har du vart här? Hur i helvete övertalade du din fru?

- Jag kom igår, jag satt i soffan framför tv.n när frun smög upp bakom mig. Såg att hon köpt ett nytt svart sexigt nattlinne. Hon drog med mig till sovrummet. Där hade hon tänt två dussin med ljus, spritt ut rosenblad över hela sovrummet. På sängen hade hon lagt upp ett rep och handbojor. Hon beodrade mig att sätta på handbojorna och binda fast henne i sängen. Sen sa hon;

- Gör vad du vill!

- Ja, och här är jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar