Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 23 mars 2010

Haaalåå, lever du?
Eller ska jag döda dig?

Nu jäklar!!!

Haha, hittade lite bilder på Karins dator som jag inte kommer ihåg! Har använt Karins dator nu i två dagar eftersom att min är kass, internet fungerar inte!! Vad vore mitt liv utan internet??

Gick och la mig vid 22.00 igår, och vaknade 09.00, utvilad med andra ord. Anna och Karin har precis vart här, och klockan 15.45 ska jag möta upp dom på skolan och kolla på när de har respondentskap på deras C-uppsats.

Ska bli kul, minns hur de pratades redan i första terminen på sjuksköterskeprogrammet om denna C-uppsats. Hur mycket jobb det skulle bli, hur viktigt det var osv osv. Känns som om de hade dessa samtal igår och nu är det 2,5 år sedan, gud så tiden bara har runnit iväg, alldeles för snabbt!

MEN jäkligt tur att tiden har gått snabbt, för kan ju inte säga att dessa 2 år har vart de bästa i mitt liv. MEN så jäkla underbart att det vänt och kan idag bara inse hur jäkla mycket jag lärt mig om mig själv och andra människor!

Skönt att jag kan se allt med andra ögon idag, inse att jag var patetisk, men att jag idag är en helt annan människa, stolt över mig själv och jävligt stark!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan möta upp Marika på stan för en fika!




























2 kommentarer:

  1. hej..går du sjuksköterske utbildning? i så fall hur långt har du kvar innan du är färdig sjuksköterska?

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Nej, jag går inte sjuksköterskeutbildningen.
    Men jag påbörjade den HT -07. Men hoppade av efter ett år. Skulle ha gått ut nu om jag fortsatt :)

    SvaraRadera