Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 24 mars 2010

Introduktionen på mitt nya jobb gick hur bra som helst. Tjejjen jag ska jobba hos är ju bara så härlig! Vilket driv och GO i den bruden trots sitt handikapp. Jag gillar det och det ger mig verkligen energi och positiva vibbar..
GUD vad jag känner mig på toppen humör idag, livet leker kära vänner.
Ta in och lev ut!

Jag har aldrig suttit lugnare i båten än nu ;)

Det behövdes nått samtal igår, framförallt till min kära mamma!

Du ställer alltid upp och kommer alltid med ärliga och kloka svar. Samt att ingen känner mig bättre än dig, så du vet exakt hur jag fungerar. Du är bara för bäst och jag älskar dig väldigt väldigt mycket!

Ett sms av min mamma igår när jag ringt till henne för lite råd;

" Ligger här och små skrattar för mig själv, du är så härlig som ringer till mamma och frågar vad man gör när man är kär. Älskar dig, Kram!"


Sen började jag grina.. igen..
Vad är det med mig ? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar