Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 29 mars 2010

Irriterad!

Gud jag känner att det bara kokar i hela huvudet! Jag blir irriterad på minsta lilla sak, framförallt på min jävla dator eftersom att den strular. Seg som bara den, låser sig, beter sig som ett svin helt enkelt.

Vad har min dag bestått av?

Klev upp vid 14.00 tiden, åkte på affären och inhandlade ingridienser till dagens middag.
Kycklinggryta a´la Malin Blom!
Sen ställde jag mig i köket och visade mina kockkunskaper. Fick inte lika mycket klagomål idag som jag brukar få av min kära familj. Ett enda, såsen är för tunn! Men herregud, har ni inte hört talas om 15% grädde istället för 45% som ni använder i vanliga fall? :P
Vi måste faktiskt tänka på figuren! ;)

Pappa frågade om han skulle vara ärlig, men mitt svar blev nej. Mitt självförtroende är redan nere på noll tackvare alla klagomål jag får för matlagning. Själv tycker jag att ja är en stjärna i köket! En perfekt hemmafru; jag dammsög, lagade mat, och diskade samtidigt. Känn på den ni!!

Åååååååååååååååå jävla helvete, nu fungerar det inte ens att lägga upp bilder.
JAG GER UPP!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar