Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 11 mars 2010

Nu orkar jag...

Gårdagen var en mycket innehållsrik dag, trots mitt dåliga humör.
Vid lunchtid begav jag mig på Milko för att kolla thailandsresan, var svårt att hitta flyg som stämde överens med deras redan bokade plan, men tillslut hittade vi ett som passade!

Efter blev det kortspel, och måste säga att det var bland det kansigaste kortspel jag spelat men mycket roligt!
Kom inte ens ihåg vad det hette, men eftersom regler kan hittas på av vem som helst, så måste ju namnet också kunna bli påhittat..


Åkte sedan på gymmet, Step In, för att träna med Fredrik, Kämp och Ida.
Skulle bara åka hem för att byta träningskläder, åkte sedan vidare på Storsjöbadet och Step In.
Trodde Fredrik skulle vara där, men det var han inte. Så jag stället mig på rullbandet och börjar gå/jogga, efter cirka 20 minuter börjar jag undra vart tusan han tagit vägen?!
I samma veva hör jag hur dom ropar ut i högtalarna;
- Malin Blom, var vänlig och kom till reseptionen!
Å Herregud, det kan ju inte vara mig dom menar, så jag fortsätter att springa i 5 minuter till.
Inser att jag måste gå till skåpet och checka mobilen.. Där får jag ett sms av Fredrik där det står;
Säg inte att du åkte på badet?! Ringer upp honom snabbt som attan, och då visar det ju sig såklart att de är på STEP IN inne i STAAAAAN! Haha, nej nej nej! Tänkte ju såklart inte på det, att det fanns ett gym där!
Så det var bara att byta gym då :P
När jag kommer dit så frågar dom mig efter ett tag om jag hade hört någonting ur högtalarna eller så.. Jag började ju såklart att asgarva när jag insåg att det verkligen var mig dom kallade på! Så tokigt allt kan bli..
Efter gymmet mötte jag upp dessa donnor för en fika på Pause.
Blev lite planering inför morgondagen, då det äntligen vankas kalas.
Så roligt det kommer bli!




Sandra och Liza


Marika och jag (träningsutstyrsel på! ;) ).
Tack för en trevlig fika brudar. Ses imorgon, alla utom Liza då som ska åka hem :(





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar