Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 10 mars 2010

Rikspuckon! Med stort jävla P

Alltså ursäkta, jag ska egentligen inte dömma er personer som inte känner mig! Ni förstår er inte på min humor, Men ursäkta mig?
Lite jävla vett måste ni ju ändå ha! Vem tror ni går ut i bloggen och berättar att hon är gravid och berättar för första gången att hon skaffat ny pojkvän och älskar den personen?
Och verkligen menar allvar med det? Hur inkompetenta är ni egentligen?

Även så måste jag dömma er som inte känner mig, för ni är ju så idiotiska att ni slänger er på telefonen och ringer snabbt så att det ska spridas över hela stan!
FATTAR NI EGENTLIGEN ATT DET VAR DE SOM VAR MENINGEN?
Hur snabbt skulle det spridas? Tydligen för snabbt, men ni måste ju för fan tänka på att det finns folk som kan ta illa vid sig och bli sårade!

Skvallerbyttor är ni allihopa, ingen vill ta reda på sanningen utan bara antar att ett sånt stort skämt är sant?! Känn er lurade..

Sanningen är att jag och min mamma hade roligt åt min uppsvälda mage, att det såg ut som om jag var gravid. Så vi knäppte ett kort och la in det i bloggen.
Fredrik är en mycket mycket jävla god vän, och ja JAG ÄLSKAR HONOM, verkligen!
Men som vän, och visst finns det lite pirr då o då ;) Haha!

Sen hade vi tidigare sagt att vi ska skaffa barn tillsammans, det är ju bättre att göra det med en god vän istället för att man skaffar barn med någon man älskar och är tillsammans med.
Pga. att de flesta förhållanden leder till skiljsmässor nuförtiden!
Så vi kom på att äkta vänskap skulle leda till en ypperlig uppväxt för ett barn, istället för att det skulle behöva vara med om dessa skiljsmässor, bråk om vårdnad osv, osv.
Då är det redan bestämt innan att det är delad vårdnad som gäller och föräldrarna kommer alltid att vara goda vänner.

Detta har vi alltså diskuterat och inget vi ska göra seriöst, tror jag ;) :P
Därav ledde det till ett STORT SKÄMT angående att jag var gravid!

SÅ NU VET NI DET RIKSPUCKON ATT JAG INTE ÄR GRAVID OCH HAR INGEN NY POJKVÄN SOM HETER FREDRIK!

Han är en äkta vän
Min mage blir uppsvullen ibland

THATS IT FFS!

5 kommentarer:

  1. Glöm inte att dina vänner läser din blogg också. Vi har ju väldigt sporadisk kontakt så jag följer ditt liv på bloggen och tror att det är en riktig spegling men jag hade fel... så jag tillhör nog gruppen rikspuckon.

    SvaraRadera
  2. tack för komplimangen! slå upp ordet inkompetent:-)

    Helle

    SvaraRadera
  3. Jag tycker då du är störtskön min käre vän ! :D Skrattar alltid åt dina inlägg, men de är klart, jag förstår dina skämt ;)

    MISS U! / IDA

    SvaraRadera
  4. Helle; Förstår inte varför du tar ordet inkompetent som en komplimang?

    Inkompetent = oduglig, oskicklig, utan kvalifikationer; obehörig, ej meriterad

    Linnea: Okej, men om du trodde på att jag var gravid och var tillsammans med Fredrik, varför gratta du mig inte då?? Tror du inte att mina vänner hade fått veta det genom mig då och inte via ord på min blogg?

    Jag hade uppskattat det och vet att andra i min omgivning o närhet också hade det.
    Så att berätta något sådant via min blogg skulle aldrig komma på tal om, om det verkligen va sant!

    Många har verkligen missat mitt sinne för humor..

    SvaraRadera
  5. Tack vännen, skönt att höra att någon förstår sig på min humor ;) Miss you tooooooo, som en galning!!! <3

    SvaraRadera