Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 6 april 2010

Åter i Hoting

Vet inte var gårdagen tog vägen överhuvudtaget? Men jag sov ju rätt länge, donade på hemma med olika saker, tvättade osv. Hjälpte Emma-Lisa, att flytta, gick ju som en dans. Efter flytten bjöd hon på mat på Daffys, TACK! Fick lite besök av några Jönköpingsbor på kvällskvisten.. Hämtade upp min Idol Haake på tåget som hade en och annan historia att berätta om helgens äventyr över typ hela Sverige! Förstår inte hur denna karl orkar med allt tok :P

Alla åkte hem till mig o Maria, satt och surrade en stund. Sen var jag tyvärr otrevlig och åkte till Fredrik, somnade nästan på en gång och vaknade upp vid 01.00. Kom då på att jag hade massa tvätt i maskinen, inte hunnit packa osv osv, åkte hem och fixade allt och kom i säng 03.00!!

Nu befinner jag mig i Hoting och ska ta och åka iväg på jobbet.

Ha en underbar dag vänner.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar