Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 21 april 2010

Biltvätt

Var tog denna dag vägen? Jag förstår inte och jag vill inte att tiden ska gå så förbannat snabbt, jag hinner ju inte med! Dagens projekt var iallfall att tvätta min bil, den såg mer än bedrövlig ut!



Så tog en sväng till Statoil..

Konstigt att man ska behöva skämmas i att köra runt i en skitig bil. Men det är ju inte direkt så adelsdamsaktigt kanske ;) Före


På med lite tvättmedel
Whooooooooola, så fruktansvärt fin den blev!

Nu känns det lite mer adelsdamsaktigt och jag kan köra runt i den med gott samvete.. ;)
Fick några våtservetter på köpet av den äldre herren på macken, måste säga att han var en mycket charmig liten man som tillomed öppnade fönstret för att säga till om antenn! Söt!

Hade med stor sannolikhet glömt den om han inte påminnt mig! TACK!

Tack vännen för hjälpen! <3


Även att vi direkt efter biltvätten fick en lysande idé. Åkte på Interflora och köpte en blomma, skickade iväg ett litet kort, där texten löd:

Expressbud!!

"M och M" Tyckte du var väldigt fin idag på jobbet. Kram på dig!




Jag hoppas verkligen att han blir glad, han har ju väntat på dom där blommorna i ett år snart tror jag, men som sagt, bättre sent än aldrig. Skulle kunna betala för att få se hans min! Någon som kan åka på hans jobb med en filmkamera?

GUD, jag skrattar inombords så att jag kissar på mig snart..





1 kommentar:

  1. Haha, jag skrattade oavbrutet när Maria berättade om det där igår - så klockrent! Blombud is the shit ;D

    SvaraRadera