Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 11 april 2010

Bloggtorka eller ingen tillgång till dator?



Min dator har ju som sagt gått sönder! Vad har hänt sedan i torsdags? Jobbade hela fredagen (11-21), innan klockan 11.00 vad jag på HLR utbildning i Dorotea. Kände mig riktigt risig under hela fredgen och kände på mig att detta skulle gå åt helvete. Samt att jag skulle förlora alla mina pengar!! Hatar att vara sjuk, men åkte ändå iväg på jobbet på Lördag morgon för att försöka.

Klockan 14.00 orkade inte mina bihålor med alla koncentration och jag kände mig som en påse skit. Så fick åka hem, hem till familjen annorlunda! Satt på altanen hos mamma o pappa som är helt fantastisk, (dock inte utsikten), två hundgårdar med allt för många svin i!!

Blev bjuden på en underbar middag, trevligt sällskap och en massvis med skämt och skratt som vanligt. Va nästan så att jag inte ville åka hem till Östersund!




Kvällen tillbringade i sällskap med Maria, vi hostade omvartannat. CP HOSTA!! Men jag ska egentligen inte klaga ett piss, Maria låter som om hon hostar sönder lungorna varje gång. Jag har en mer högfärdhosta som såfint Johan uttryckte sig :P
Suttit på vårat underbart fina torg hela eftermiddagen i sällskap med de bästa!
Snacka om att man blir frisk av sol och kärlek ;)

Ikväll bjuder jag och Maria på söndagsmiddag, tacos. Emma-Lisa skulle ta och koka ihop en kladdkaka till efterrätt, mums! Sedan blir det väl lite sällskapsspel och sådär vuxet och lagomt moget!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar