Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 6 april 2010

Hejbebberiba köttbulle!

Men tror ni jag är less nu eller?!?!?!
Fans jävla datakabel gick sönder och jag är så arg så det finns inte! Hur kan den gå sönder, gå av, okej, jag har sett att den höll på att gå sönder förut, men jag tog eltejp o tejpade hårt som tusan så att det inte skulle bli mer söndert!

Nu när jag kommer hem ifrån jobbet, trött, irriterad, framförallt för att jag skulle försöka vara snäll och byta ihop med en kollega. Fixar in en vikarie som kan ta mitt dagpass, så att jag kan ta kollegans natt. Glömmer bort att jag ska jobba kvällen samma natt, vilket betyder att jag inte är någon super hero som kan jobba 15h i sträck. Får ringa upp kollegan två timmar senare och skämmas som en oxe för att jag klantat till det!! Två timmar innnan har jag meddelat att hon kunde få vara ledig och att allt har löst sig!
CP jag!
Vet ju själv hur det skulle kännas! Fan mig!

Sen hände rdet här med min datakabel, kan någon ha det värre än mig just nu?!
Nu går jag och lägger mig..

Sov så jävla gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar