Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 21 april 2010

Ledsen

Fan nu känner jag mig verkligen irriterad som FAN!!
Har ju planerat denna resa till Vemdalen i evigheter, fyllt upp stugan med så jävla roliga människor. Har hela tiden kännt på mig att denna resa kommer bli någonting utöver det vanliga, en helg man sent kommer att glömma! Nä, men vad fan händer en vecka innan man ska åka?

Jo, folk drar sig ur!!
Hur ska vi kunna fylla upp stugan med roliga människor två dagar innan man ska åka iväg?
För tillfället har tre killar dragit sig ur..

Jag tycker det är skit tråkigt att det händer! Visst, ibland kan det hända saker som gör att man måste avboka. Men nu drar sig folk ur för att de inte har pengar. Och klart man kan inte åka om man inte har några pengar.. Planering!?! Jävla fernett!!

Känner mig faktiskt ledsen! På riktigt!!

Haake, du är skyldig mig så jävla mycket fest i Sunny Beach så det finns inte!!
Bered dig på besök i augusti...

5 kommentarer:

  1. Glöm inte att spana in Mannerz, goa gubbar!! ;)

    SvaraRadera
  2. dålig stil säger jag då bara.. DÅLIG STIL.. av de som hoppar av nu!!!

    SvaraRadera
  3. Dem spelar på fredagen 21:30!

    SvaraRadera
  4. Mannerz kanske är goa gubbar, men om inte så var de ju väldigt snygga iallafall. Jäkla drag! :)

    SvaraRadera