Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 20 april 2010

Meeeeeeen Neeej!

Precis som jag förstod så skulle jag ligga hela dagen i soffan, MEN jag måste ta tag i misären som jag varit så duktigt varit delaktig i att fixa. Maria var hem en sväng på lunchen, hon mådde inte alls bra. Inte Emma-Lisa heller, undra hur Madde mår?
Rötjut är verkligen ingenting för mig, men men. Resorben som jag tog imorse hjälper inte heller, kan man ta flera??

Någon som vet om en lägenhet i Östersund?
Strulat till sig rejält för Emma-Lisa.. Stackare tycker synd om henne, så kom igen vänner, fixa fram en central 1:a med en billig hyra, det fixar vi :D



Vin gör iallafall att man blir på ett strålande humör, men många av de bilder som Maria har minns jag inte ens att det hänt! :P
Vad händer liksom?
Håååårdrock
FIIIIN fiiiina flickor!

(Bilder lånade ifrån Emma-Lisa).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar