Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 5 april 2010

Mysa ensamen

Jag minns inte sist jag var helt helt själv i en lägenhet, hus, eller en plats.
Har jag inte haft mina underbara vänner på besök, så har jag vart i Hoting, eller på nått av mina arbeten..Så det måste ha vart 1000 dagar sen sist. Så nu ligger jag i mina säng, det är helt tyst och det enda jag hör är när katterna spinner.

Jag njuter faktiskt av denna tystnad till fullo! Imorgon har jag en ledig dag till, så den ska jag ta tillvara på, verkligen! En riktig sovmorgon, lite träning, tvättdag, sen på kvällen lite mys, förhoppningsvis!

Annars har jag haft en super mysig kväll med god mat, film och med världens bästa sällskap :)
Nu tänkte jag lägga mig i min säng, ta på mig tre täcken, ta fram 10 kuddar och lägga mig som ett kors över hela sängen och bara sova i minst 12 h.

Ska bli underbart SKÖNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar