Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 8 april 2010

Rädd

Guuud, vaknade av världens vrål/yl! Shiit tänke jag nu blir hundarna uppätna av ett annat djur, tittar försiktigt ut genom fönstret. Är så rädd att jag håller på att skita på mig! Tittar ut i mörkret, ser en hund inne i hundgården, i ett ögonblick får jag för mig att det är ett annat djur som släpar på hunden i en cirkel. I nästa sekund ser jag någonting som ser ut som en hund gå utanför gården.. Jag blir rädd, springer ner till mamma och pappa, pappa hoppar ur sängen för att gå ut på altanen och titta!

Vi kan konstatera följande; Malin hade en hemsk dröm innan hundarna rök ihop och gav ifrån sig detta läte. Jag springer ner i ett tillstånd som skulle kunna kallas full. Är så rädd så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Mamma hade också hört ljudet men sa att det var för att de bråkade. Jag är fortfarande rädd och mamma erbjuder mig att komma och lägga mig hos dem! Haha! Jag skulle lätt ha gjort det, men känner mig lite för stor för det! :P Jag går upp igen, det är mörkt och jag blir ännu mer rädd. Tänder lampan, vill inte ha svart, slår på datorn för att inte behöva ha mörkt, så ja, här sitter jag, yr och rädd, med bilden kvar i hjärnan att någon släpar hunden inne i hundgården!

Kan någon bara komma och hålla om mig och säga att allt ska bli bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar