Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 8 april 2010

Storleken har betydelse

Vid middagsbordet idag så pratade vi om penisens längd, vilken betydelse har den egentligen?.
Redan som barn så duschar killar med kalsonger och badbyxor på sig för att de skäms för sin penis längd! Detta är ju fruktansvärt, och att killar i så ung ålder ska behöva känna på detta vis..

Hur vi kom in på detta var att jag började prata om bilar och att killar köper stora snygga bilar, för att det är en "penisförlängare". Alltså tjejer blir kåta på bilarna o inte killen som sitter i den.
Vilket stämmer, för ser jag en snygg bil så håller ju jag på att dö!!

Så på det viset kom vi in på dagens samtalsämne vid middgsbordet. Jag, plus pappa och mina tre bröder hade en bra diskussion angående detta. Jag hade ju inte så mycket att tillägga förutom att penisens längd har stor betydelse i alla lägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar