Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 14 maj 2010

All day long

Kan inte beskriva med ord hur mycket jag ser fram emot morgondagen/kvällen. Jag längtar så att det pirrar i kroppen. Ska blir så trevligt att samla alla vänner, dricka och äta gott. Spela kubb, leka lekar, bara ha det fint i sommarvärmen som har utlovats imorgon!

Själv har jag spenderat hela dagen till att sova och återigen drömma konstiga drömmar. Men det får jag väl leva med som det ser ut :P

Måste berätta om våra "spöken" som finns på Tallåsvägen. I förra veckan låg jag på sängen och Maria satt i soffan, med datorn i knäet. På soffan framför henne låg en handduk, bakom handduken hade hon ställt upp en petflaska. Rätt som det är så flyger petflaskan ner på golvet. Maria blir likblek i ansiktet och säger, såg du det där?! Nej svara jag. Men när vi sedan inser att flaskan inte skulle kunna ramla ner pga. att handduken var ivägen så förstår vi att det måste vara övernaturliga ting som fick ner lokaflaskan på golvet.

Igår innan jag åkte till Hoting så står jag i hallen framför spegeln, hör hur någonting faller ner till golvet inne på toaletten. Jag går in och kollar vad som har hänt, inne i duschen så ligger en flaska som stått uppe på en hylla. Hur i hela friden kan den ramla ner när ingen stått i duschen?

Ja, det är oförklariga saker som sker..
Maria är rädd och jag bara skrattar och inser att sådant faktiskt händer mig rätt ofta nu för tiden.

Nu ska jag fortsätta titta på ishockeyn, Sverige - Lettland. Lettland reducerade percis, tusan. 3-2 då. Kom igen Sverige!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar