Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 8 maj 2010

Back to work

Efter en veckas leedighet, not, så är jag tillbaka i Hoting/Bellvik och lilleman för några nätters arbete. Känner hur stressen har lagt sig lite grann efter dagens bestyr.

Hämtade upp Michaela vid 10.30 för att åka på Mittuniversitetet, skriva ut fler affischer och flyers. Åkte sedan vidare på Palmceantzskolan för att dela ut flyers till skoleleverna och skylta med vår Casting. Wargentinskolan fick sig också ett besök :) Mycket positiv respons vilket är otroligt roligt! Men det återstår att se, på måndag hur många som vågar sig på TILJAN och Castingen..

Vandrade genom stan, satte upp fler affischer på anslagstavlorna. Blir en sväng på måndag med eftersom man hinner knappt sätta upp dem förens de är större affischer över.. suck!
Skrattar åt mig själv när jag i tisdags stod och tog hänsyn till om de aktuella affischerna hade vart eller inte, ville ju inte sätta över deras affischer, tänkte jag! Men när jag insåg att ingen annan bryr sig så sket jag fullständigt i det idag jag också. Satt upp ett flertal affischer över alla andras och mådde himla gott!!

Nu har jag skrivit ordet affischer så många gånger att jag aldrig tänker nämna det igen!!! Sorry...

Vackert väder har det varit idag också, längtar efter fler soliga dagar. Så att jag kan strosa i badhusparken i linne och shorts, äta en mjukglass, doppa fötterna i vattnet, titta på när måsarna bajsar någon i håret, ja, det är sommar det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar