Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 23 maj 2010

Bloggtorka

Har inte haft motivation o printa ner massa saker om mitt liv i denna blogg under några dagar. Har inte hänt något speciellt heller, bara massa jobb hela veckan! Men nu har jag haft en hel helg ledigt och det har varit underbart! Fredag åkte jag tillbaka till Östersund, svirade om och åkte ner till Marika och Victor. Spelade spel och hade det väldigt trevligt. Pictonary (hur tusan stavas det?), :P vilket otroligt underhållande spel, jag och Stefan var helt klart det bästa laget, medan Karin och Maria fuskade sig igenom hela spelet!

Därefter åkte vi ner till Marité!
Idag har Maria och jag haft söndagsmys med chips, dricka, och icke att förglömma, SING STAR maraton. Maria var helt klart bäst, i början. Sen tog jag ikapp och förbi ;) Jag hoppas grannarna uppskattar vår underhållning!

Små kissarna har öppnat ögonen, åh finns inget som är så gulligt.
Bilder kommer snart.
Nu ska jag fortsätta städa efter Marias misär, sen laga romatisk middag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar