Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 16 maj 2010

Cocktailpartyt

Marias födelsedagsfest blev verkligen superlyckad! Här har ni en väldigt fin bild på Maria och cykeln som hon fick av mig i present. En cykelkorg och en ringklocka ska inhandlas sedan är den som ny. Väldigt fint skick för att vara ifrån -81 ;)
Hon blev glad och det är huvudsaken.

Vid 18.00 tiden trillade alla vackra flickor in på Tallåsvägen
Tamara, Michaela skymtar bakom henne, Malin, Emma, Michaela, Karin, Jag, bakom mig, Malin, Madde och längst fram Maria :)
Sen skulle det till att spelas kubb, tänkte att blondinerna skulle få åka på lite däng, så delade upp lagen på såvis. Mycket fyndigt gjort av mig ;)
Team Blond
VS
Team Brunett
Å se på trisser, vilka vann? Trots en dålig start av oss så vann vi till sist, välförtjänt efter allt slit. Blondinerna började ju att fuska, gräva ner kubben, osv osv.
Men det hjälpte ju inte direkt :P

Så efter att jag kastat ner Kungen så blir det sådana här glädjehopp och tjut!
Tävlingsmänniska som man är så kändes det ju förjädrigt skönt!! :D
Vi gick sedan in, musiken spelades som aldrig förr, Singstar, bål, tårta och mycket skratt!
Kvällen avslutades sedan på marite som hade sommarpremiär.
Mycket lyckat!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar