Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 3 maj 2010

Nälden

Har ju helt totalt glömt bort att berätta om dansgalan i Nälden som bara var föör bra!
Helt fantastiskt att det finns så många dasanta människor i Jämtland. Inte vet jag var alla kom ifrån men det har ju en mindre betydelse.
Förfest hos Thomas, där jag och Maria blev bjudna på middag. Härligt att se att karlar kan göra iordning allt, vi kom bara dit och allt var serverat. Precis som det ska vara ;)
Blev lite kortspel, goda drinkar som Maria fixat ihop, hur mycket skratt som helst. Har fortfarande ont i mina kinder..
Bilresan dit var ju en rolig historia, jag och Maria i baksätet, musiken på högsta volym, kissande i skogen, höger vänster i baksätet.. Påminndes om tiden då jag var 15 år. Men herregud så roligt och trevligt vi hade!
Knök på dansgolvet, buggandes, (ja, jag hade ju en god lärare, tack Marcus). :)
Är ju ingen kung på bugg, men jag tänker öva, för det är ju så fruktansvärt roligt så det går ju inte att beskriva!

Maria och Thomas

Nu väntar en dusch, sen snabbfix, ut på stan och fixa Castingaffisherna, och flyers.

Möta upp Karin (hoppas jag), sen iväg på Golds.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar