Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 25 september 2009

Du älskade träningsvärk

Jag tror man kan jämföra träningsvärk med att bli gammal, att inte kunna böja sig, gå som om man gjort i byxan, och allmänt irriterad för att det gör ont!!

Nåväl, har åter igen anlänt till Hoting för att jobba ihelgen, har väl bara 4 dagar kvar på Ingelsgården, sen åter till Östersund en månad för att arbeta på Gruppboendet. Denna månad harbara försvunnit, har gått så himla snabbt..

Igår kväll så blev det lite vin med Fredrik, Smultronvin, mycket mycket gott! Efter lite prat, fixande av hår, smink osv. Så mötte jag upp Sussanne, Minna, Jennie och Åsa på Oskars. Har inte varit där på väldigt länge, men tyvärr så är det lång kö till baren, så jag begav mig ganska snabbt ner på G3. Inte den roligaste kvällen men alltid kul att komma ut och se lite folk.. :)

Denna dag har bestått av massa slappande, lite pokerspel... En lugn dag helt enkelt som är välbehövande inför den kommande jobbhelgen!

Nu ska jag ta mig något gott att äta och sedan bumms i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar