Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 26 september 2009

Träningsvärk dag 2!

Ok, jag är på mitt arbete, gamlingarna skrattar åt mig för att det ser ut som om jag gjort i byxan. (Haha), En av dem kollade så konstigt på mig när jag gick, så jag var tvungen att förklara varför det såg ut som det gjorde då jag vandrade längs storgatan! (En tant säger storgatan till korridoren). . :) Skulle vilja skära upp muskeln för att se hur det ser ut där inne när det gör så här förbannat ont! Pinsamt är det också när det tar 100 år för att böja sig.. Nåja, slutklagat!

Jobbar 7.00 - 20.00 idag, sen ska jag till mormor och morfar där det vankas 50 års kalas, Moster Birgit har fyllt år och det är ett överaskningskalas för henne. Hon tror att hon ska hit för att baka tunnbröd med sin dotter. Men sschi fick hon ;)

Sen blir det övernattning här på Ingelsgården, orkar inte åka hem efter kalaset så då kan jag likagärna sova här:) Vilket resulterar i att jag kan sova mycket mycket längre imorogn..

Nä, åter till mina sysslor..

Ha en super trevlig lördag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar