Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 28 september 2009

Fingrar, ont, ömt, bultar

Det har verkligen hänt något med mina fingrar, har ju som sagt träningsvärk i mina biceps och jag tror (som mamma sa), att musklerna har svällt så att de stryper en del av blodförsörjningen ner till handen/armen. Har varit såhär i två dagar nu och jag bli på fruktansvärt dåligt humör när kroppen inte fungerar som den ska!!

Känns väldigt trött också efter en lång helg, men nu är jag ledig tills imorogn kväll då jag ska på inskolning på mitt nya jobb:)

Så precis också, nu märks det att mitt liv verkligen vänder, blev precis erbjuden ett vikariat på mitt förra jobb i Östersund. Tusan vilka ord ha sa om mig, men vill ju inte skryta här ;):P
Men självförtroendet stärks och man blir glad när man får höra något sådant, och man får bekräftat att man gör ett bra jobb, vilket känns jävligt bra.
Konstigt det här med livet, man måste nog verkligen vara i botten, botten för att någonsin kunna må bra. Men jag verkar ha glömt bort hur det är att må bra, att det inte ens finns ett litet problem att oroa, grubbla sig över. Känns som om jag drömmer.
Allt är sååååå PERFEKT som det kan bli! Har inte mått såhär bra sen jag var 14 år.. Helt sjukt!

Nu ska jag städa lite till innan Ingrid kommer hit på jobbet:)

Ha en super bra dag allihopa!

Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar