Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 28 september 2009

På rätt väg

Helt seriöst, jag och mamma har varit ute i spåret i eftermiddag. Jag är så imponerad av henne så det är inte sant! Mamma har aldrig sprungit i hela sitt vuxna liv (tror jag), och det går framåt för henne kan jag säga! Duktiga du <3. Gick bra för mig att springa också, känner att jag har rätt bra kondition ändå. :P En sak som är Konstig, jag får sådana flaschback tankar hela tiden nu när jag är hemma så mycket..

Minns speciellt nu när jag sprang med mamma på spåret, jag åkte skidor när jag var liten, som jag för övrigt var sääämst på. Men åkte och tävlade såklart för att alla andra gjorde det. Kom alltid sist eller näst sist, mådde dåligt och var ledsen men fortsatte ändå! Varför utsätter man sig själv för sådant? Minns att jag åkte upp för första backen i 2,5 km spåret, sen var det en raksträcka och en liten uppförsbacke, där var jag alltid alltid helt slut. Bakhala skidor, dålig kondition och dålig teknik. (200m), Vilken skidåkare!

Nu hoppas jag att det inte kommer att bli så nu när snön faller i vinter, och jag får ta på mig skidutrustningen och åka. Jag ska bli duktig och det ska bli väldigt intressant o se hur tränad man kan bli på 6 månader. Jag kommer inte att hård träna o deffa, men jag ska få en tränad kropp som pallar tjejvasan utan problem ;) Åå jag längtar tills jag får åka till Ove i Rossön och införskaffa mig den nya skidutrustningen:D:

Nu ska jag se Idol..

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar