Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 17 september 2009

Hundskäll

Ligger här i min säng med en av mina grisar, gris 3 för att vara exakt. Gud att jag inte kan komma på något namn till dom små liven. Min första och äldsta katt heter Grisen och så kommer det alltid att vara. Men till de andra två, Grisens barn? Och en orange långhårig hona? Hjälp! Båda eller alla tre är honor.. Jag måste ha ett namn på dem.

Samtidigt hör jag pappas hundar skälla i kör, jag gillar hundar men inte jämthundar! Dom luktar äckligt. Om jag ska ha en hund så ska den vara liten, :D

Jag börjar jobba om 1 timma och 40 minuter, idag vill jag helst inte. Bara ligga hemma och sova hade varit underbart. Men som en tant på 95 år sa till mig igår när jag sa att hon kunde vila för att hon var förkyld.. - Vila kan jag göra när jag är död! SANT! Även att hon inte ville kolla om hon hade feber för att hon är rädd för att dö..

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar