Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 16 september 2009

Planering

Nu jädrar ska här tränas, varför kan jag inte bara ha pli på mig själv och börja träna regelbundet? Jag börjar, tränar 4 ggr i veckan i 4 veckor, sen har jag uppehåll i några veckor och så där håller det på om och om igen. Men NU ska jag börja igen, hoppas att det ska hålla i sig längre än 4 veckor denna gång.


Har kommit fram till att jag måste ha ett mål, någonting att se fram emot, jobba för. Så jag har funderat på om jag ska åka tjej vasan. Under min och mammas power walk tur på elljusspåret nyss så kom vi fram till att vi kasnke ska ta och satsa på det. För sånt som Beach 2010 fungerar ju aldrig så ingen mening att uttrycka sig mer om nått sånt fjask!


Tänkte att jag tränar upp min kondition nu riktigt bra, sen när snön kommer så köper jag mig ett par skidor och börjar åka. TOPPEN IDÉ! :)

Det kommer att bli denna, Jag på ett par skidor, för allas säkerhet---->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar