Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 15 september 2009

Min Gris!

Min älskade vän, grisen försvann för fyra veckor sedan.. Blev skrämmd av en hund som hoppade ur en bil och efter det har ingen sett röken av henne. Alla trodde att hon blivit uppäten av något djur.. Jag har hoppats ända sen den dagen hon försvann att hon ska komma tillbaka.. Inte fällt en tår, utan bara hoppats. Idag när jag var på jobbet så ringde min kollega och sa att hon sett en lapp på konsum och en upphittad, långhårig, orange katt. Hon gav mig nr och det visade sig att min gamla klasskompis ifrån högstadiet hade hittat henne.

Tusan vad tjock hon har blivit, bra att hon har fått mycket mat:) Nu ligger vi i mitt gamla flickrum och myser. Spinner hela tiden och går inte ifrån mig, grisen har verkligen saknat mig, det märks ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar