Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 20 september 2009

Idag fick jag!

Skriva ner en rad eller två;) Ibland fungerar det inte att logga in här, mycket dåligt. Gårdagen bestod av arbete från kl. 10.00-19.00. Lugn dag, lite tråkigt men ändå ok. Efter det begav jag mig till Fredrik för att hämta all påsarna ifrån systemet som han så snällt fixat åt mig :)

Åkte hem, fixade mig, hämtade upp Karin sen började kvällen som jag visste skulle bli hur skoj som helst!

- Öl
- Cider
- Nya människor
- Björn jakt
- Frukost/lunch/middag/lunch/middag/lunch ihop blandat :P
- Mintu!!
- Husensyn
- Rota i garderoben
- Öppen spis
- FYLLHICKA, (Karin)
- Svankning på hög nivå
- Bon Jovi
- Taxi
- Bill ifrån London
- Martin (gyllander taxi)
- Bishop Arms
- Träffar Coop Eva, Karin och Ola
- Karin spyr på toaletten
- Micke håller i håret
- Karin blir utkastad
- Vakten som kastar ut henne börjar stöta på henne
- Träffar Bettan (Kollega)
- Bettan pussar micke
- Bettan pussar mig
- Promenad till G3
- Folk folk folk
- Tappar bort alla
- Dans
- 01.30
- Sibylla
- Taxi hem
- Dricks
- Vatten!!
- Dusch
- Sova sova
- Huvudvärk
- Illamående
- Spy
- Sova
- Pizza

Nu mår Malin bra igen. Super super kväll, Micke och Peter kan inte tycka vi är kloka, vi hade trevligt hoppas ni hade det med :)

Har jag sagt att jag är rätt näjd med mitt liv?? ;)


Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar