Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 29 september 2009

Mitt i natten..

Sitter i Bellvik på mitt nya jobb, mamma stickar och jag sitter vid datorn :)
Går riktigt bra, trodde jag skulle vara hur trött som helst, men dessa timmar har bara flugit iväg. Precis när vi kom hit så vaknade lill killen, sätter sig upp i sängen och tittar på oss och bara ler. Jag kunde inte mer än le tillbaka och sen började jag skratta och kunde inte sluta. Fick stänga in mig på toaletten. Så otroligt söt kille så jag avlider, det här är redan det bästa jobbet man kan tänka sig ;)_____________________________________________________________________
På tal om något helt annat så har jag köpt nya vinterdäck, ja och hur gick det då?
Mycket bra om jag får säga det själv, detta är min nya fälgar..



Nu ska jag bara få någon som kan tona mina bilrutor så kommer detta att bli kanon!
Snyggast på byn, jajjemen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar